Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Un nou inceput

Posted by Jo pe August 17, 2006

Pentru ca nu ma mai satisfacea blogul de pe blogspot, ca nu avea categorii, si eu aveam nevoie de o oarecare organizare, iar mi-am luat bocceluta in spate si m-am mutat aici. Si pentru ca nu aveam chef sa incep cu un blog fara nimic in el, am adus articolele de pe blogspot🙂 De acum, sper ca lucrurile sa intre in normal.

2 Răspunsuri to “Un nou inceput”

  1. o sa bage si blogspot categorii :)) cam intr-o luna sau asa ceva… ai adus aici articolele de pe blogspot dar ai ramas fara comentarii…

  2. Jo said

    Ei, nu-i asta problema🙂 O sa vina alte comentarii…

Lasă un răspuns

 
