Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Tokio Hotel

Posted by Jo pe August 17, 2006

Citeam azi pe un anume forum despre Tokio Hotel. Si Tokio Hotel in sus, Tokio Hotel in jos…Wait wait wait…a I missing something here? Who the fuck is Tokio Hotel? Si ma gandeam eu sa ma documentez sa scriu un post nitelus mai lung despre aceasta foarte minunata si semnificativa trupa ROCK! ( da, da, rock, ce credeati? ) . Dar, dupa vizionarea unuia dintre clipurile trupei, am ramas pur si simplu fara cuvinte.


Daca vocalul nu-si da pantalonii jos, eu NU cred ca e baiat. Poate sa spuna oricine orice. Daca trag putin de mine, pot sa cant si eu ca el (sau ea? ). Multumesc Tokio Hotel. N-am mai ras de multisor cu asa o pofta :)) (now you tell me, does this look like a boy to you? )

2 Răspunsuri to “Tokio Hotel”

  1. moliczka said

    hihihi….si eu credeam ca e o EA….poate si-a schimbat sexul si operatia n-a avut prea mult succes…?hm

  2. billkaulitz'sprincess said

    bai SE VEDE CAI BAIAT DE LA O POSTA..NUMA TAMPITI SI CHIORII ZICA CAI FATA :P:PPPPPPPPP:PP::PP

Lasă un răspuns

 
