Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Sunshine after the rain

Posted by Jo pe August 17, 2006

Am plans, m-am dat de ceasul mortii, am facut de toate, mai trebuia numai sa ma dau cu fundul de pamant. Azi e ziua vestilor bune. Nu stiu cum se face, dar cand pentru toata lumea martea are trei ceasuri rele, pentru mine are trei bune. Ma duc la mare 🙂 Da, si-au dat seama ai mei ca am nevoie de asta, si ca o sa-mi faca bine. Asadar, deci, si prin urmare, HERE I COME! Si o sa-mi fac de cap! Pentru ca merit sa ma distrez si sa ma simt bine!

Lasă un răspuns

 
