Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Iubita iubitului meu

Posted by Jo pe August 17, 2006

Ce m-au distrat pe mine mereu fazele de genul
„Tu cine esti?”
„EU? eu sunt iubita lui?”
„Daaaa? si eu sunt iubita lui!”
Haha, fun thing, pana ti se intampla tie. After some digging in the dirt, am iesit la suprafata toate🙂 Si-am constatat ca acel el nu a fost nici macar original. La toate ne-a pus aceeasi placa.How lame is that?
Si totusi ma bucur ca s-a intamplat asta, altfel, poate n-as fi avut puterea sa il fac „mort si ingropat”. Acum doar ma amuza. Ma amuza si ma dezgusta. E ca o scena stupida la care nu stii daca ar trebui sa razi sau sa iti fie scarba. Nu pot sa spun decat ca e persoana de cea mai joasa teapa pe care o cunosc. Si….eu cunosc MULTA lume!
Acestea fiind spuse, multumesc fanilor, casei de discuri, mamei, tatalui si tuturor care m-au sustinut pentru lansarea acestui post. What, no prize? Acum, serios, vreau sa multumesc celor care mi-au fost alaturi si m-au ajutat sa ma calmez.
In rest, toate cele bune si sa ne vedem cu bine. Eu ma apuc de construit un viitor stralucit!
Si, in loc de final, if you ( yes, YOU) are reading this : SCREW YOU, I CAN DO SOOOO MUCH BETTER!

Lasă un răspuns

 
