Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Head in the clouds

Posted by Jo pe August 17, 2006

Mereu am crezut in oamenii din jurul meu. Si naivitatea asta ma costa scump. Si am ajuns in stadiul in care nu mai stiu ce sa cred, si pe cine sa cred. E asa o invalmaseala in mine, incat am ajuns sa ma mint singura si sa gasesc tot felul de scuze si motive pentru ce mi se intampla. Inca mai caut o portita pe care sa ies, si sa aflu ca toate minciunile au fost, de fapt, o minciuna si mai mare. Si pana la urma… exista oare adevar? Exista ceva pentru care poti baga mana in foc, fara nici o retinere? Sunt oameni care mint la puterea a 3-a. Spun o chestie, apoi admit ca au mintit, si pana la urma…afli ca de fapt au mintit ca au mintit. Multe lucruri sunt peste puterea mea de comprehensie. Si in loc sa le las asa, in prostia mea, ma apuc si scormonesc prin rahat la gandul ca poate o sa gasesc ceva. De fapt, ce sa gasesc? Nici eu nu stiu ce caut. Mi-as dori ca toate astea sa se termine. It’s times like these that make me wish for a world in wich people don’t lie. Da, sunt o visatoare. Ce e pacat, e ca am ajuns sa visez ca sunt mintita si umilita. Si nu mai pot evada nici unde. Nu vreau sa mai cred nimic si pe nimeni. Nu mai vreau nici o certitudine. Vreau sa se termine totul si sa am puterea de a ma mentine pe linia de plutire. Si vreau sa nu mai vad totul intr-o lumina atat de idilica. Lumea e rea si meschina. Si eu trebuie sa invat asta pe propria-mi piele si sa-mi fut psihicul pana cand totul devine atat de neclar incat am impresia ca orice as face, itele astea nu vor putea fi descurcate niciodata. Am nevoie sa fiu singura. In sfarsit inteleg sentimentul de a-ti dori singuratate..

Lasă un răspuns

 
