Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Feeds

Posted by Jo pe August 17, 2006

Who in the world invented feeds? And what the hell are they? Ma chinui de aproape o ora cu asta. Si cand in sfarsit ma bucuram ca am reusit…SURPRIZA, it shows backwards. Ce sa-i fac daca eu nu stiu cu ce se mananca asta? Sa-i dau un sut in cur aluia de le-a facut? Sau sa-mi dau mie un sut in cur ca nu sunt destul de receptiva la all-this-new-internet-nonsense ? E clar, imbatranesc. Acum cativa ani, radeam de maica-mea cand se chinuia sa invete sa umble la calculator. Acum imi vine sa rad de mine, ca trebuie sa ma apuc si eu sa invat sa umblu. Uite asa…mai ai nevoie de una, de alta, si descoperi ca de fapt e la fel ca sistemul in Romania. Site-ul x iti cere sa-ti faci cont, apoi te trimite la site-ul y care te trimite la site-ul z, care apoi iti trimite un e-mail de confirmare, apoi te trimite inapoi la z, z la y si y la x, si in final, descoperi ca x e „tempareri anavelabal” si-ti vine sa-ti smulgi parul din cap si sa-ti doresti ca internetul sa nu fi aparut niciodata. Pana la urma am lasat balta toata treaba asta cu feed-ul si am pus link pe yahoo ca mi-am schimbat blogul.

Lasă un răspuns

 
