Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

De ziua ta, Iubito

Posted by Jo pe August 17, 2006

Si-am facut 19 ani sambata🙂 Da, multumesc, sa cresc mare. Dar ce vreau sa spun e altceva, de ziua mea ( cu o saptamana inainte chiar ) am avut parte de cel mai frumos cadou din partea iubitului mei ( ma rog, fostul ). O despartire ca-n povesti + una bucata tipa draguta careia i s-a facut mila de prostia mea si m-a pus in tema cu celelalte relatii ale lui. Va rog mult, da-ti-mi un pix si o hartie sa scriu pe ea „PROASTA NOTORIE” si sa mi-o lipesc in frunte, sa nu mai uit data viitoare chestia asta. Frumos cadou🙂 Oare anul viitor ce-mi va aduce?

Lasă un răspuns

 
