Tales from the Dark Side of the Moon

…sau cum respiram in lumea reala.

Please call 2115 to recieve your complimentary shovel in the forehead!

Posted by Jo pe August 16, 2006

Da, da, da, da! Merit o palma, doua trei, cinci, merit batuta pana imi suna apa in cap si mi se zgaltaie creierul. Poate am norocul sa am o mica amnezie. In ultima vreme fac numai tampenii. De cand am incetat eu sa gandesc cu capul si ma las condusa de sentimente? This is not me!
Si tot nu-mi vine sa cred ca am putut fi complet oarba mai mult de jumatate de an si asa, dintr-o data, am dat nas in nas cu realitatea, care nu e tocmai atat de roz pe cat credeam eu. Sunt atat de revoltata pe fiinta asta care am fost pana mai ieri, incat imi vine sa-mi dau cu pumnii in cap, poate o sa moara si n-o sa mai apara niciodata la suprafata. Exista in mine doua „eu”. Una cerebrala si una sentimentala. Cea sentimentala merita sa dispara. Ce noroc pe mine ca sunt atatia oameni care imi doresc binele si lovesc zilnic in ea. DIE, stupid sentimental part of me!

Lasă un răspuns

 
